Sunday, April 7, 2013

TESTIMONI MAIXARA C-SENTIAL - JERAWAT MAKIN KURANG

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulillah... Ramai yang sudah sedar tentang kepentingan supplement dalam kehidupan seharian. Saya di Khaiza Beauty Shop sangat menghargai semua Private Message (PM) yang saya terima melalui page saya. Rata-rata yang PM bertanyakan tentang supplement yang sesuai untuk mereka. InsyaALLAH saya akan cuba yang terbaik dan akan sarankan supplement yangterbaik untuk anda ea..

Hari ini saya ingin berkongsi satu lagi testimoni pengguna Maixara C-Sential. Pengguna ini mempunyai masalah jerawat, kesan parut dan jeragat yang nipis. Hasil penggunaan Maixara C-Sential 2biji sehari selama 8 hari berturut-turut hasil yang dialami jerawat makin hilang, kesan parut pun makin pudar disamping kulit wajah rasa lebih halus dan lembap.

Bagi anda yang mengalami masalah yang sama, jangan segan silu untuk PM saya di Khaiza Beauty Shops.. Untuk masa-masa akan datang saya akan share banyak lagi testimoni Maixara C-Sential dengan anda..

Bagi yang berminat dan ingin mendapatkan khidmat nasihat daripada saya, anda boleh :
 
Emel kan ke : khaizabeautyshop@yahoo.com
atau 
Like Page saya : Khaiza Beauty Shop

No comments:

Post a Comment